תקשורת היא עיניין קריטי במצבי חירום, מכשירי סלולר ממשיכים להשבר ולא ניתן לגשת למעבדות לתקן. כרגע המצב הוא קשה מתמיד עקב הקורונה.

שירות הטכנאי הנייד מנגיש את מעבדות הסלולר ללקוחות במצבי חירום וגם בשגרה. שירותי שליחים ממשיכים לעבוד תמיד, כך יכולים הלקוחות, בעלי המכשירים השבורים, לשלוח למעבדה הנגישה לאיזור שלהם, המכשיר חוזר אליהם עם שליח מתוקן.

מעוניינים להמשיך לעבוד במצבי חירום?

תנאי השירות למעבדות​

מעבדות הרוצות להצטרף לשירות טכנאי נייד שמאפשר קבלת פניות מלקוחות המעוניינים באיסוף, תיקון והחזרת מכשירי סלולר מביתם או מקום עבודתם, יוכלו לעשות זאת בהתאם לתנאים המוגדרים מראש, כאן ובעל פה.

מעבדה אשר רוצה להצטרף לקבלת לקוחות, תצטרך למצוא את הלוגיסטיקה הנכונה, לרבות איסוף והחזרת המכשירים – באזור השירות.

ניתן להשתמש בשירותי שליחויות, מוניות, קטנועים ועוד. אין אנו (Pelefix טכנאי נייד) אחראיים על הלוגיסטיקה או תיקון המכשיר.

אחריות המעבדה

לדאוג לאיסוף המכשיר, לתקן את המכשיר ביעילות ונכונות לעבודה מדוייקת אשר תמנע את שליחת המכשיר הלוך ושוב למען תיקוני טעויות אנוש. במקרה של טעות אנוש, אנו מצפים מהמעבדה לא לגבות תשלום נוסף על האיסוף מבית הלקוח, אך כל זה לשיקול דעת המעבדה, שמה הטוב והשירות שהיא רוצה לתת.

בקרת איכות

אנו ניקח בצורה רנדומלית ויזומה ביקורות מלקוחות, כך נדע לתאם טוב יותר את המעבדות ללקוחות הפונים אלינו. מעבדות שיקבלו ביקורות טובות יותר, יהיו הראשונות לתת מענה ללקוחות נכנסים.